Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Tilitoimisto Priima Yrityslaskenta: 5 faktaa meistä

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

14.10.2020 11:25

Tilitoimisto Priima Yrityslaskenta: 5 faktaa meistä

 

Kokosimme yhteen tärkeät faktat tilitoimistostamme, Priima Yrityslaskennasta. Näin pystyt paremmin hahmottamaan, mikä meidät erottaa muista tilitoimistoista ja voit pohtia, olisimmeko me yrityksellesi sopiva kumppani.


1) Tilitoimistomme toimipisteet sijaitsevat Seinäjoella ja Alavudella, mutta palvelemme asiakkaitamme ympäri Suomen. Etäisyys meihin ei ole este, ei edes hidaste!

"Olemme Priima Yrityslaskennan yksi pitkäaikaisimmista asiakkaista. Vuosien aikana olemme iloinneet siitä, että Priimassa osaaminen on aina ajan tasalla. Lisäksi asiat hoidetaan avoimesti ja läpinäkyvästi. Yhteistyössä on korostunut kumppanuus: palvelu on kuuntelevaa ja asiakkaan huomioivaa."
- Heidi Ilves-Leppänen | talouspäällikkö | Helsingin seudun kauppakamari, Helsingin Kamari Oy

 

2) Työhyvinvointi on tekemisemme keskiössä

Teemme tietoisia panostuksia henkilöstömme hyvinvointiin. Uskomme hyvinvoinnin loistavan asiakkaillemme asti (ja niin se taitaa ollakin, jos katsot kohdan 3).

Toimiston säännölliset taukojumpat, yhteiset aamupalat, työhyvinvointipäivät, reissut ja ilmaiset lomaosakkeessa yöpymiset lisäävät hyvinvointia. Lisäksi panostamme johtamiskulttuuriimme. Jokaisella työntekijällämme on oikeus hyvään johtamiseen ja mielestämme johtaminen on palveluammatti. Ennen kaikkea työhyvinvointi on kuitenkin arjen pieniä asioita – turvallista, joustavaa, päämäärätietoista, rentoa ja positiivista yhdessä tekemistä.

Seuraamme säännöllisesti henkilöstömme hyvinvointia. Kevään 2020 henkilöstötyytyväisyyskyselyn tulokseksi saimme 4,3/5. Huolimatta poikkeuksellisesta koronakeväästä, on henkilöstömme hyvinvointi erinomaisella tasolla.

 

3) Kasvollinen palvelu ja ylivoimainen asiakaskokemus – niistä meidät parhaiten tunnistaa.

Vaikka bisnes on yritysten välistä (b2b), tuotamme palvelut ihmiseltä ihmiselle (h2h). Otamme kirjanpitosi ja palkanlaskentasi henkilökohtaisesti hoitaaksemme. Meillä on myös turvalliset varahenkilöjärjestelyt.

Säännöllisten asiakastyytyväisyyskyselyiden mukaan tilitoimistomme on toiminta erinomaisella tasolla. Asiakaspalvelumme on laadukasta ja ystävällistä (4,5 / 5) ja palvelupyyntöihin vastataan nopeasti (4,4 / 5). Tässä näet kaikki asiantuntijamme:

Kirjanpitotiimimme:

tilitoimisto kirjanpito tiimi-1

(vas. ylhäällä) Elisa Jämsén, Raija Uurinmäki, Mari Nylund, Anne Louhivaara
(vas. alhaalla) Saima Hanhimäki, Suvi Ylkänen, Jairi Pitkänen

Palkkatiimimme:

Priima_palkkatiimi

(vas. ylhäällä) Aino Nelimarkka, Sirpa Kaarrekoski, Jenna Kivenmäki 
(vas. alhaalla) Laura Uitto, Marjo Syrjälä, Marianne Paulasaari, Virpi Kaunismäki, Kaisa Leikkainen, 


Johto ja myynti:

johtotiimi Priima Yrityslaskenta-1

Hommaa luotsaa ja asiakkaiden palvelusuunnittelusta vastaavat toimitusjohtaja Marko Orpana, liiketoimintajohtaja Anna Koivula, palkkatiimin palvelupäällikkö Jenna Kivenmäki (äitiyslomalla), kirjanpitotiimin palvelupäällikkö Erja Rautiala ja myyntipäällikkö Minna Mård.

 

4) Priima on taloushallintoliiton auktorisoima tilitoimisto

Taloushallintoliitto on auktorisoinut Priima Yrityslaskennan liiketoiminnan. Auktorisointi tarkoittaa mm. seuraavia asioita:

  • Tilitoimistomme osaaminen, järjestelmät ja toimintamallit on tarkastettu.
  • Tilitoimistostamme löytyy alan tiukimman seulan eli KLT-tutkinnon suorittaneita asiantuntijoita.
  • Tilitoimistomme palvelu on jatkuvaa.
  • Vastuuvakuutuksemme ovat kunnossa.
  • Toimintamme on tiukasti lain mukaista.
  • Huomioimme uudet säädökset hyvissä ajoin ennen niiden voimaantuloa.

 

5) Monipuolinen ohjelmaosaaminen ja sähköinen taloushallinto 

Asiantuntijamme käyttävät sujuvasti yli 20 järjestelmää, joten ohjelmaosaamisemme on erittäin laajaa. Asiakkaiden talous- ja palkkahallinnon järjestelmien yhteiskäytöstä meillä on lukuisia positiivia kokemuksia. Mikäli asiakkaalla ei ole omaa järjestelmää, onnistuvat työt Priiman tarjoamissa järjestelmissä (Visma Fivaldi, Finadeck, Fennoa, Mepco HRM ja eTasku). Kanssamme siirtyminen nykyaikaiseen ja sähköiseen taloushallintoon on helppoa. Kunkin asiakkaan kohdalla valitaan aina paras, liiketoimintaa tukeva toteutustapa.

Olemme tyytyväisiä Priima Yrityslaskentaan. Kirjanpidon ja palkkojen yhteyshenkilömme ovat iloisia ihmisiä ja töitä on mukava tehdä yhdessä. Priima hallitsee erinomaisesti käyttämämme järjestelmät. Meidän ei tarvitse murehtia mahdollisia järjestelmähaasteita, vaan Priima hoitaa kaiken ammattimaisesti. Kirjanpito ja palkanlaskenta tuotetaan luotettavana palveluna tarpeisiimme sopivasti.”
- Antti Ahava | operatiivinen johtaja | Metritiski Oy

"Priima Yrityslaskenta on luotettava tilitoimisto, joka on palvellut meitä korkealla ammattitaidolla ja erinomaisella asiakaspalvelulla alusta asti. Järjestelmän yhteiskäyttö on luontevaa ja sujuvaa. Ohjelmaosaaminen on Priimassa korkealla tasolla. Myös palkkapalvelu on sujuvaa. Varahenkilöjärjestelyt ovat asiakkaan kannalta toimivat ja turvalliset."
- Anne Neuvonen | toimitusjohtaja | KT Interior Oy

 

Olisiko näistä apua?

Verkkosivuiltamme löydät paljon materiaalia, josta liiketoiminnallesi on hyötyä, sillä tavoitteenamme on auttaa liiketoimintoja menestymään. Nappaa vinkit itsellesi:

Tutustu tietopankkiin

Voit myös olla yhteydessä suoraan asiantuntijoihimme:

Ota yhteyttä

 

Takaisin blogiin