Visma FivaldiTaloushallinto Visma Fivaldilla

Visma Fivaldi on nykyaikainen taloushallintojärjestelmä, jolla voidaan hoitaa yrityksen kirjanpito, laskutus sekä myynti- ja ostoreskontra. Tilitoimiston kanssa yhteiskäytettynä yritystoiminnan taloushallinto tehostuu: 

  • Tiedon hakeminen, jakaminen ja saaminen on helppoa.
  • Visma Fivaldissa on sähköinen arkistointi - ei mappien säilytystä!
  • EI papereiden ja tositteiden toimitusta kirjanpitäjälle!
  • Rutiinit ja manuaaliset työvaiheet on automatisoitu, vältyt moninkertaiselta kirjaamiselta.
  • Raportointi on reaaliaikaista ja läpinäkyvää.
  • Visma Fivaldissa konkretisoituvat pilvipalvelun monet hyödyt: Käytä missä ja milloin vain, tietoturvallisuus, helppokäyttöisyys, automaattiset versiopäivitykset.

Millainen on PK-yrittäjän sähköinen taloushallintojärjestelmä, Visma Fivaldi? Katso maksuton webinaaritallenne:

Lataa video

 

 

Asiantunteva_Fennoa_Kumppani_RGBTaloushallinto Fennoalla

Fennoa on taloushallinto-ohjelma, joka kattaa kirjanpidon, laskutuksen, laskujen hyväksynnän ja maksun, palkanlaskennan sekä digitaaliset tilinpäätökset. Eri osa-alueet soivat saumattomasti yhteen, mikä helpottaa taloushallintoon liittyvää työtä merkittävästi.

Fennoa tunnetaan helppokäyttöisyydestään, sekä siitä, että sen myötä moni rutiininomainen työvaihe voidaan unohtaa – Fennoa automatisoi sen, mikä on automatisoitavissa. Kun samaa ohjelmaa käyttää niin yritys kuin tilitoimistokin yhteistyö on jouhevaa ja viestintä helppoa.

Palvelu sisältää erittäin helppokäyttöisen Fennoa Mobiilin, johon on koottu ne ominaisuudet, joilla kiireellisimmät asiat hoituvat vaikka tien päältä.

  • Yhteiset näkymät tekevät yrityksesi ja tilitoimiston välisestä yhteistyöstä sujuvaa.
  • Mobiilisovellus kulkee mukanasi.
  • Fennoa on looginen ja miellyttävä käyttää, vaikka sähköinen taloushallinto ei olisikaan entuudestaan tuttua.
  • Laskujen luonti, lähetys ja jopa ajastus on mahdollista.
  • Säästä aikaasi digitaalisilla ostolaskuilla. Myös ostolaskujen hyväksyntäkierto tapahtuu kaikkien osapuolten kannalta helposti.
  • Fennoa on turvallinen tapa hoitaa yrityksen kaikki pankkiliikenne.

Keskustellaanko lisää Fennoan sopivuudesta yrityksesi taloushallintojärjestelmäksi?

Ota yhteyttä

 

 

FinadeckTalousjohtaminen ja raportointi Finadeckillä

Finadeckillä budjetoit, seuraat, johdat, ennakoit, rahoitat ja kehität yrityksesi toimintaa ketterämmin kuin koskaan aikaisemmin. Pilvipohjainen ohjelmisto yhdistää yrityksesi, kirjanpitäjäsi ja rahoittajasi reaaliaikaisesti toisiinsa. Finadeckillä onnistuvat myös toimiala- ja kilpailijavertailu. Kaikki tämä auttaa sinua tekemään oikeita päätöksiä liiketoimintasi hyväksi.

  • Näe aina ajantasaiset tiedot taloudesta, budjeteista, raporteista, investointisuunnitelmista ja rahoitusvaihtoehdoista.
  • Etsi ja kilpailuta rahoitusvaihtoehdot helposti.
  • Seuraa liiketoimintasi arvon kasvua ja tee toimiala- ja kilpailijavertailu vaivattomasti.
  • Virtuaaliassistentti muistuttaa sinua reaaliaikaisesti esimerkiksi kassan tilanteesta.
  • Johda liiketoimintaasi paremmin ja tee oikeat päätökset dataan perustuen.

Näe kaikki tämä käytännössä ja varaa livedemo:

Varaa livedemo

 

 

Mepco-tilitoimisto-kulta (1)Palkanlaskenta ja henkilöstöhallinto Mepco HR:llä

Mepcolla yrityksesi palkanlaskenta sujuu näppärästi ja TES-vaatimusten mukaisesti. Kaikki palkanlaskentaan tarvittavat informaatio kerätään järjestelmään palkanlaskennan pohjaksi. Erillisiä sähköposteja ja paperilappuja ei tarvita, vaan tiedot ovat kerralla oikein. Integraatiomahdollisuudet edesauttavat tiedonsiirtoa ja sujuvoittavat palkanlaskennan prosessia.

  • Materiaalien toimitus tilitoimistolle on helppoa. Yritys pääse itse kirjautumaan järjestelmään ja toimittamaan tarvittavat materiaalit ilman välikäsiä.
  • Tietojen lisäys ja muutosten ilmoittaminen on sujuvaa. Yritys pystyy itse lisäämään ja muuttamaan esimerkiksi loma-, poissaolo- ja työsuhdetietoja, jolloin ne näkyvät automaattisesti palkanlaskennassa.
  • Johto pääsee suoraan käsiksi henkilö- ja työsuhdetietojen raportteihin ilman tilitoimiston palkanlaskijan toimenpiteitä. Palkkatapahtumat, henkilörekisterit, lomaoikeudet, poissaolot ja muut palkanlaskijan yleensä raportoimat tiedot ovat jatkuvasti johdon saatavilla järjestelmästä. 
  • Automaattiset viestintätoiminnot ilmoitttavat valituille henkilöille syntymäpäivistä, kokemusvuosipäivistä, sairauspoissaoloista ja työsuhteen vaiheista (esimerkiksi määräaikaisuuden päättymisestä).
  • Tuntikirjaus ja kulunvalvonta voidaan tehdä suoraan Mepcon tuntikirjaussovelluksella, josta ne tallentuvat suoraan palkkaohjelmaan.

Tavoitteellista henkilöstöhallintoa, tuloksellista rekrytointia ja tehokasta palkanlaskentaa, kaikki samassa paketissa Mepcossa! Katso maksuton webinaaritallenne.

Lataa video

 

 

eTaskuKuittien ja matkalaskujen hoitaminen eTaskulla

Yrityksesi kuittien ja tositteiden ei enää ikinä tarvitse olla hukassa! eTaskulla toimitat kuitit helposti kirjanpitäjälle. Nappaa vain kuvan kuitista mobiilisovelluksellasi, täydennät tarvittavat tiedot ja kuitti siirtyy automaattisesti kirjanpitoon. Myös sähköpostitse saapuneet kuitit tai jo tallennetut tiedostot on helppo välittää eteenpäin.

Lisäksi eTaskulla voidaan kirjata syntyneet matkalaskut. Syötä sovellukseen matkan tiedot ja sovellus laskee valmiiksi kilometri­korvaukset ja päivärahat. Rahat saapuvat tilillesi heti hyväksynnän ja maksatuksen jälkeen.

Voit kokeilla eTaskua maksutta 30 päivän ajan yhdessä kirjanpitäjäsi ja palkanlaskijasi kanssa.

(Saat alla olevat videot suuremmiksi klikkaamalla ne oikeasta alareunasta kokonäytön tilaan.)

 

 

 



Datafarm-symbol-pos-rgbVaivatonta ESG-tietojen hallintaa - Data Farm esgPlatform Basic

Asiakkaiden, sijoittajien ja päämiesten vastuullisuusvaatimukset kasvavat, joten tietopyyntöihin kannattaa varautua ennakkoon. Vastuullisuuteen panostaminen on yksi parhaista keinoista parantaa omaa kilpailukykyä nyt ja tulevaisuudessa.

Ohjaa PK-yrityksesi vastuullisuutta helppokäyttöisellä työkalulla, jonka avulla voit koota ESG-tiedot yhteen paikkaan. Ajantasaisten lukujen ja mittareiden avulla luot selkeän kuvan yrityksesi vastuullisuudesta – ilman monimutkaisia prosesseja.

Data Farm esgPlatform Basicissa voit:

  • vastata nopeasti asiakkaiden ja sidosryhmien vastuullisuusvaatimuksiin käyttövalmiilla raporteilla
  • muodostaa selkeän kuvan yrityksesi vastuullisuudesta huomioimalla ESG:n keskeiset osa-alueet
  • tuottaa automaattisesti yrityksenne hiilijalanjäljen (talousdataan pohjautuen)

Palvelussa pääset tekemään yrityksellesi veloituksetta ESG-yhteenvedon, joka perustuu pk-yritysten vapaaehtoiseen VSME-standardiin.

Koe vastuullisuuden todentamisen helppous!