Skip to content

Ohjelmien yhteiskäyttö

Taloushallinto toteutetaan juuri sinulle sopivalla tavalla – voit käyttää omia järjestelmiäsi tai hyödyntää meidän työkalujamme.

 

2C4A6760

Tilitoimiston ja yrityksen yhteiskäyttöiset ohjelmat

Ohjelmaosaaminen on vahvuutemme!

Yrityksen taloushallinnon sujuvuus riippuu pitkälti käytössä olevista ohjelmista. Aina yrityksellä ei ole omia kirjanpito- ja palkanlaskentaohjelmia, jolloin Priiman tarjoamat järjestelmät tarjoavat modernin ja tehokkaan ratkaisun. Mikäli asiakkaalla on jo omat ohjelmat käytössään, tilitoimistolle voidaan luoda tunnukset yrityksen järjestelmien käyttämiseksi. Toimintamalli valitaan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti, jotta taloushallinto toimii mahdollisimman jouhevasti.

Tilitoimiston ja yrityksen yhteiskäyttöiset ohjelmat

Priiman Tarjoamat Taloushallinnon Ohjelmat

Mikäli yritykselläsi ei ole käytössään omia taloushallinnon järjestelmiä, voit hyödyntää Priiman tarjoamia ratkaisuja. Me autamme sinua valitsemaan liiketoimintasi prosesseihin parhaiten sopivat ohjelmat, jotka mahdollistavat reaaliaikaisen ja tehokkaan taloushallinnon.

 

Laaja ohjelmaosaaminen – Työskentelemme myös asiakkaiden järjestelmissä

Ohjelmaosaaminen on vahvuutemme! Priiman asiantuntijat hallitsevat laajan valikoiman taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoja. Työskentelemme sujuvasti myös asiakkaidemme omilla järjestelmillä, kuten:

  • Palkanlaskenta ja työajanseuranta: HRSuunti, Jotbar, Nepton, Työvuorovelho
  • Taloushallinto ja ERP-järjestelmät: Lemonsoft, Procountor, Sonet Premium,  Visma.net ERP, Visma L7, Visma Nova, Visma Business, Emce, Netvisor, Jydacom ohjelmistoympäristö
  • Henkilöstöhallinto ja raportointi: Promid, Solotes, Sympa HR

Valitsemme kanssasi parhaan ratkaisun yrityksesi tarpeisiin ja varmistamme, että ohjelmistot tukevat liiketoimintasi kasvua ja tehokkuutta. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Kirjanpidon ja palkanlaskennan ulkoistaminen tuo helppoutta ja kustannustehokkuutta arkeen. Taloushallintomme hoidetaan Priiman omassa Visma Fivaldi -järjestelmässä, mikä on suuri etu. Priiman asiantuntijat ovat auttaneet yritystämme muutostilanteissa, esimerkiksi yhtiömuodonmuutoksessa ja talouslukujen ymmärtämisessä.
Teemu Kiilunen
toimitusjohtaja | Kiilunen Service Oy

Taloushallinto Visma Fivaldilla

Visma Fivaldi on nykyaikainen taloushallintojärjestelmä, jolla voidaan hoitaa yrityksen kirjanpito, laskutus sekä myynti- ja ostoreskontra. Tilitoimiston kanssa yhteiskäytettynä yritystoiminnan taloushallinto tehostuu: 

  • Tiedon hakeminen, jakaminen ja saaminen on helppoa.
  • Visma Fivaldissa on sähköinen arkistointi - ei mappien säilytystä!
  • EI papereiden ja tositteiden toimitusta kirjanpitäjälle!
  • Rutiinit ja manuaaliset työvaiheet on automatisoitu, vältyt moninkertaiselta kirjaamiselta.
  • Raportointi on reaaliaikaista ja läpinäkyvää.
  • Visma Fivaldissa konkretisoituvat pilvipalvelun monet hyödyt: Käytä missä ja milloin vain, tietoturvallisuus, helppokäyttöisyys, automaattiset versiopäivitykset.

Taloushallinto Fennoalla

Fennoa on taloushallinto-ohjelma, joka kattaa kirjanpidon, laskutuksen, laskujen hyväksynnän ja maksun, palkanlaskennan sekä digitaaliset tilinpäätökset. Eri osa-alueet soivat saumattomasti yhteen, mikä helpottaa taloushallintoon liittyvää työtä merkittävästi.

Fennoa tunnetaan helppokäyttöisyydestään, sekä siitä, että sen myötä moni rutiininomainen työvaihe voidaan unohtaa – Fennoa automatisoi sen, mikä on automatisoitavissa. Kun samaa ohjelmaa käyttää niin yritys kuin tilitoimistokin yhteistyö on jouhevaa ja viestintä helppoa.

Palvelu sisältää erittäin helppokäyttöisen Fennoa Mobiilin, johon on koottu ne ominaisuudet, joilla kiireellisimmät asiat hoituvat vaikka tien päältä.

  • Yhteiset näkymät tekevät yrityksesi ja tilitoimiston välisestä yhteistyöstä sujuvaa.
  • Mobiilisovellus kulkee mukanasi.
  • Fennoa on looginen ja miellyttävä käyttää, vaikka sähköinen taloushallinto ei olisikaan entuudestaan tuttua.
  • Laskujen luonti, lähetys ja jopa ajastus on mahdollista.
  • Säästä aikaasi digitaalisilla ostolaskuilla. Myös ostolaskujen hyväksyntäkierto tapahtuu kaikkien osapuolten kannalta helposti.
  • Fennoa on turvallinen tapa hoitaa yrityksen kaikki pankkiliikenne.

Palkanlaskenta ja henkilöstöhallinto Mepco HR:llä

Mepcolla yrityksesi palkanlaskenta sujuu näppärästi ja TES-vaatimusten mukaisesti. Kaikki palkanlaskentaan tarvittavat informaatio kerätään järjestelmään palkanlaskennan pohjaksi. Erillisiä sähköposteja ja paperilappuja ei tarvita, vaan tiedot ovat kerralla oikein. Integraatiomahdollisuudet edesauttavat tiedonsiirtoa ja sujuvoittavat palkanlaskennan prosessia.

  • Materiaalien toimitus tilitoimistolle on helppoa. Yritys pääse itse kirjautumaan järjestelmään ja toimittamaan tarvittavat materiaalit ilman välikäsiä.
  • Tietojen lisäys ja muutosten ilmoittaminen on sujuvaa. Yritys pystyy itse lisäämään ja muuttamaan esimerkiksi loma-, poissaolo- ja työsuhdetietoja, jolloin ne näkyvät automaattisesti palkanlaskennassa.
  • Johto pääsee suoraan käsiksi henkilö- ja työsuhdetietojen raportteihin ilman tilitoimiston palkanlaskijan toimenpiteitä. Palkkatapahtumat, henkilörekisterit, lomaoikeudet, poissaolot ja muut palkanlaskijan yleensä raportoimat tiedot ovat jatkuvasti johdon saatavilla järjestelmästä. 
  • Automaattiset viestintätoiminnot ilmoitttavat valituille henkilöille syntymäpäivistä, kokemusvuosipäivistä, sairauspoissaoloista ja työsuhteen vaiheista (esimerkiksi määräaikaisuuden päättymisestä).
  • Tuntikirjaus ja kulunvalvonta voidaan tehdä suoraan Mepcon tuntikirjaussovelluksella, josta ne tallentuvat suoraan palkkaohjelmaan.

Kuittien ja matkalaskujen hoitaminen eTaskulla

Yrityksesi kuittien ja tositteiden ei enää ikinä tarvitse olla hukassa! eTaskulla toimitat kuitit helposti kirjanpitäjälle. Nappaa vain kuvan kuitista mobiilisovelluksellasi, täydennät tarvittavat tiedot ja kuitti siirtyy automaattisesti kirjanpitoon. Myös sähköpostitse saapuneet kuitit tai jo tallennetut tiedostot on helppo välittää eteenpäin.

Lisäksi eTaskulla voidaan kirjata syntyneet matkalaskut. Syötä sovellukseen matkan tiedot ja sovellus laskee valmiiksi kilometri­korvaukset ja päivärahat. Rahat saapuvat tilillesi heti hyväksynnän ja maksatuksen jälkeen.

Vaivatonta ESG-tietojen hallintaa - Data Farm esgPlatform Basic

Asiakkaiden, sijoittajien ja päämiesten vastuullisuusvaatimukset kasvavat, joten tietopyyntöihin kannattaa varautua ennakkoon. Vastuullisuuteen panostaminen on yksi parhaista keinoista parantaa omaa kilpailukykyä nyt ja tulevaisuudessa.

Ohjaa PK-yrityksesi vastuullisuutta helppokäyttöisellä työkalulla, jonka avulla voit koota ESG-tiedot yhteen paikkaan. Ajantasaisten lukujen ja mittareiden avulla luot selkeän kuvan yrityksesi vastuullisuudesta – ilman monimutkaisia prosesseja.

Data Farm esgPlatform Basicissa voit:

  • vastata nopeasti asiakkaiden ja sidosryhmien vastuullisuusvaatimuksiin käyttövalmiilla raporteilla
  • muodostaa selkeän kuvan yrityksesi vastuullisuudesta huomioimalla ESG:n keskeiset osa-alueet
  • tuottaa automaattisesti yrityksenne hiilijalanjäljen (talousdataan pohjautuen)

Palvelussa pääset tekemään yrityksellesi veloituksetta ESG-yhteenvedon, joka perustuu pk-yritysten vapaaehtoiseen VSME-standardiin.

2C4A6430
softec-logo-valkoinen
Ohjelmistokumppani Softec
Kumppanimme Softec toimii tulkkina teknologian ja liiketoiminnan välillä, varmistaen että yritykset saa kaiken irti moderneista yritysohjelmistoista. Oli kyseessä sitten toiminnanohjaus, taloushallinto tai työajanseuranta, meiltä löydät nykyaikaiset työkalut, jotka tekevät arjestasi helpompaa ja tuottavampaa. Softec auttaa ohjelmisto-osaamisessa meitä sekä teitä!