Seuraamme aktiivisesti koronatilanteen kehittymistä. Henkilökuntamme sekä asiakkaidemme terveys ja turvallisuus on meille ensiarvoista. Toimimme kriittisellä alalla ja meille on äärimmäisen tärkeää turvata kauttamme kulkevien tuhansien palkansaajien palkanmaksu sekä satojen asiakkaiden kirjanpito.
 
Vallitsevasta tilanteesta johtuen olemme päättäneet pitää kaikki syyskauden tilaisuudet webinaareina. Toivottavasti paluu entiseen normaaliin on lähellä ja voimme järjestää tilaisuuksia livenä pikimmiten. Tervetuloa kaikkiin webinaareihimme!

 

Yrityksen toimiva palkanlaskennan prosessi

torstaina 1.10.2020 klo 9.00-9.45

Palkanlaskenta koskettaa monia osa-alueita yrityksessä: työajanseurantaa, henkilöstöhallintoa, kirjanpitoa, matka- ja kululaskutusta... Mitä esimiehen tulisi tietää sujuvasta palkanlaskennan prosessista? Miten toimia kaikkien kannalta tehokkaasti lisäämättä omaa työkuormaa?

 

 

 

Priima Yrityslaskenta tarjoaa asiakkailleen tietoturvaopastusta webinaarissa 

keskiviikkona 7.10.2020 klo 9.00-10.00

Tilitoimistomme toimii liiketoimintakriittisellä alalla ja panostamme itse tietoturvaan. Nyt haluamme tarjota asiakkaillemme opastusta tietoturvan asianmukaiseen hoitamiseen. Käydään läpi IT-asiantuntijan johdolla, mitkä tietoturvaan liittyvät asiat jokaisella yrityksellä on oltava kunnossa? Mitä tarkoittaa kerroksellinen tietoturva?

 

 

 

Haluatko tiedon tulevista webinaareistamme? Liity postituslistalle ja saat tiedon: