Skip to content

Palkanlaskentapalvelut

Tehokas ja täsmällinen palkanlaskenta on osa yrityksesi riskienhallintaa – anna meidän hoitaa se puolestasi, sinä voit keskittyä ydinliiketoimintaasi.

 

Ulkoistettu palkkahallinto on tehokas ratkaisu yrityksellesi

Ulkoistettu palkkahallinto on erinomainen vaihtoehto yrityksille, jotka haluavat keskittyä ydintoimintoihinsa ja samalla varmistaa palkanlaskennan tarkkuuden, tietoturvan ja lainmukaisuuden. Ulkoistamalla palkanlaskennan säästät aikaa, rahaa ja voit luottaa siihen, että palkat hoidetaan oikein ja ajallaan.

Palkanlaskentaan keskittyneet ja erikoistuneet asiantuntijamme hoitavat yrityksesi palkanlaskennan täsmällisesti, tehokkaasti ja lainmukaisesti. 

Varaa aika 

Haluatko tietää, kuinka voimme auttaa yritystäsi palkanlaskennan ulkoistuksessa? Varaa aika asiantuntijalta ja autamme sinua asiassa eteenpäin!

Priima Yrityslaskenta Jenna Kivenmäki palkanlaskenta

Miksi ulkoistaa palkanlaskenta?

Palkanlaskennan ulkoistaminen vapauttaa aikaa ja resursseja liiketoiminnan kehittämiseen ja varmistaa, että palkanlaskenta hoidetaan asiantuntevasti ja lainmukaisesti. Ulkoistaminen poistaa myös kustannuksia, kuten investointeja ohjelmistoihin ja koulutukseen, sillä maksat vain tarvitsemistasi palveluista.

Näin vältät myös henkilöriskit, sillä yritykselläsi on aina nimetty palkanlaskija, ja varahenkilöjärjestelyt takaavat jatkuvuuden lomien ja sairastapausten aikana. Ulkoistaminen tehostaa prosesseja, parantaa ajankäyttöä ja tuo mielenrauhaa.

Palkanlaskennan ulkoistamisen etuja ovat:

Kustannussäästöt

Maksa vain tarvitsemistasi palveluista. Me huolehdimme palkanlaskennasta modernien ohjelmistojen ja koulutettujen asiantuntijoiden avulla. Ulkoistaminen poistaa tarpeen investoida kalliisiin ohjelmistoihin ja henkilöstön koulutukseen.

Ajansäästö ja tehokkuus

Ulkoistaminen vapauttaa organisaation resursseja, jolloin voit keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen ja yrityksen kasvattamiseen.

Ammattitaito ja tietotaito

Priiman palkanlaskennan asiantuntijat takaavat tarkan ja säädöstenmukaisen palkanlaskennan. Erikoistilanteet hoidetaan ammattimaisesti, mikä vähentää virheiden mahdollisuuksia ja tehostaa prosesseja.

Ei henkilöriskejä

Yritykselläsi on aina nimetty palkanlaskija sekä nimetty varatekijä, ja tarvittaessa varahenkilö varmistaa sujuvuuden sairastapausten ja lomien aikana.

Prosessien kehittäminen

Asiantuntijamme auttavat arvioimaan ja kehittämään palkanlaskentaprosesseja sekä tehostamaan toimintaa nykyaikaisilla ohjelmistoilla.

tietoturva palkkalaskenta priima opsec

Tietoturva palkanlaskennassa

Tietoturva on meille ensiarvoisen tärkeää, ja huolehdimme siitä, että palkanlaskennan tiedot käsitellään aina turvallisesti ja GDPR:n mukaisesti.

Meillä on käytössä:

  • Tietomurtojen torjunta: Hyödynnämme kehittyneitä suojausmekanismeja ja ajantasaisia ohjelmistoja, jotka estävät tietomurrot ja ulkopuoliset hyökkäykset.

  • Varmennetut tietokannat: Palkkatiedot ovat turvassa kaikissa tilanteissa, järjestelmät takaavat tiedon saatavuuden myös poikkeusoloissa.

  • Henkilötietojen käsittely: Palkanlaskennan tiedot ovat vain niiden käsissä, joilla on oikeus käsitellä niitä, varmistaen henkilötietojen salassapidon.

Priima Yrityslaskenta on osa Rauhala Yhtiöitä, ja osa konsernia on tietoturva- ja suojayhtiö Opsec. Opsec opastaa meitä jatkuvasti kehittämään ja parantamaan tietoturvakäytäntöjämme, jotta voimme tarjota entistä turvallisempia palveluja asiakkaillemme.

Vahva ja monipuolinen TES-osaaminen

Hallinnoimme yli 50 työehtosopimuksen mukaista palkanlaskentaa. Järjestelmämme mahdollistavat myös yrityskohtaisten sopimusten mukaisen laskennan. Meillä on vankka osaaminen muun muassa seuraavista työehtosopimuksista:

  • Teknologiateollisuuden TES

  • Kumi- ja kemianteollisuuden TES

  • Kenkä- ja nahkateollisuuden TES

  • Rakennusalan työehtosopimukset

  • Kaupan alan TES

  • Matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajan palveluita koskeva TES

  • Yksityisen sosiaalipalvelualan TES

  • Televisioalan TES

  • Huolinta-alan TES

  • Elintarvikealan TES

Mikäli yrityksesi työehtosopimusta ei listasta löydy, ota silti rohkeasti yhteyttä – palkkaosaamisemme on todella laajaa. 

Priimassa kaikki palkanlaskijamme ovat suorittaneet Mepco pääkäyttäjäkoulutuksen, joka takaa syvällisen osaamisen ja kyvyn käyttää järjestelmää tehokkaasti. Lisäksi palkanlaskijamme ovat Mepco-sertifioituja ja -auktorisoituja asiantuntijoita, mikä on Mepcon myöntämistä korkeimmista osaamistason tunnustuksista. Tämä varmistaa, että palkanlaskenta hoidetaan aina asiantuntevasti ja luotettavasti.

Mepco-tilitoimisto-kulta (1)

Palkanlaskentapalveluun liitettävät HR-palvelut

Ovatko yrityksenne henkilöstötiedot yhä Excelissä tai irrallaan erillisessä ohjelmassa? Palkkapalveluun liitettävä HR-ratkaisumme tukee kaikkia henkilöstöhallinnon prosesseja kattaen koko työsuhteen elinkaaren. Näin palkka- ja henkilöstöhallinnon yhteispeli ovat suoraviivainen kokonaisuus, jossa tieto liikkuu ajantasaisesti ja saumattomasti. Palkoista vastatessamme huolehdimme, että teillä on oikeat työvälineet, raportit ja tieto myös henkilöstöhallinnon hoitamiseen.

Palkanlaskentapalveluun liitettävät HR-palvelut

  • uudet työsuhteet ja sopimukset
  • työsuhdemuutokset
  • kehityskeskustelut
  • tavoite-/toteumaseurannat
  • varhainen välittäminen
  • perehdytys
  • työhyvinvoinnin seuraaminen
  • henkilöstön tunnuslukujen analysointi
  • hälytysraportit päivittäisen johtamisen tueksi
  • tasa-arvosuunnitelmat

Työntekijänä näet läpinäkyvästi tietosi ja viestit johdolle toiveesi:

  • palkkalaskelmat
  • lomasaldot
  • loma- ja poissaolohakemukset
  • omien tietojen muuttaminen
  • kehityskeskustelut
  • kurssisuoritusten ilmoittaminen
”Mikäli taloushallinnon, sen osakokonaisuuden tai palkanlaskennan ulkoistaminen on ajankohtaista, voimme suositella kumppaniksi Priima Yrityslaskentaa. Aloitusprosessi sujui toivomallamme tavalla; yhdessä hyvällä ja asiantuntevalla asenteella tehden ja aikataulussa pysyen.”
Mari Jerkku
talousjohtaja / Veronmaksajain keskusliitto ry ja Verotieto Oy

Haluatko kuulla lisää?

Haluatko kuulla lisää palveluistamme ja siitä, miten voimme auttaa yritystäsi? Varaa aika maksuttomaan keskusteluun asiantuntijamme kanssa, käydään yhdessä läpi tarpeesi ja etsitään sopivimmat ratkaisut!

Myynnin yhteystiedot:
Minna Mård,
+358 408420486
minna.mard@priimalaskenta.fi