Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Asiakkaamme kertovat: Kokemuksia tilitoimisto Priima Yrityslaskennasta

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

25.1.2022 9:35

Asiakkaamme kertovat: Kokemuksia tilitoimisto Priima Yrityslaskennasta

Me täällä Priimassa haluamme pitää hyvää huolta asiakkaistamme. Luotettavaa palvelua ihmiseltä ihmiselle – se on toimintatapamme kaikissa asiakassuhteissamme. Haluamme jatkuvasti parantaa toimintaamme ja tästä syystä seuraamme myös asiakastyytyväisyyttämme vuosittain. Tässä blogissa käydään lyhyesti läpi loppusyksyn 2021 kyselyn tulokset.

 

NPS-arvomme on huikeat 73!

NPS-arvo (Net Promoter score) vastaa tiivistettynä kysymykseen "kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua/tuotteita toisille?" NPS kertoo siis sen, mitä yrityksestä ajatellaan. Neutraali nollatulos kertoo sen, että puolet suosittelivat ja puolet eivät. Yli 70 pistettä saaneiden yritysten tulos on maailmanluokkaa. Tilitoimisto Priima Yrityslaskennan NPS on huikeat 73! (Lue lisää NPS:stä.)

 

Kokonaisarvosanamme on 4,5 / 5

Asiakastyytyväisyys­kyselyssä pyydämme asiakkaitamme arvioimaan tarkemmin erilaisia palveluamme koskevia väittämiä. Väittämistä laskettu kokonais­arvosanamme on loistavat 4,5 / 5. Tässä vielä avattuna tarkemmin tulokset: Palvelumme on...

luotettavaa 4,6
laadukasta 4,7
ystävällistä 4,7
joustavaa 4,6
aikataulussa pysyvää 4,7
osaavaa 4,5
yhteydenpidon määrä on riittävää 4,4
huolellista 4,5
ammattitaitoista 4,5
tavoitettavissa 4,4
aktiivista 4,3
informatiivista 4,1
avointa 4,5
palvelupyyntöihin vastataa nopeasti 4,6

 

Saimme tänäkin vuonna jokaisesta väittämästä yli neljän menevän arvosanan. Tästä iso kiitos asiantuntijoillemme. Teemme tietoisia panostuksia asiakaspalveluumme ja korkeaan palvelutasoomme. Uskomme, että nämä ovat seurausta työntekijöidemme hyvinvoinnista. Kaikki lähtee yrityksemme arvopohjan mukaan siitä, että oma kirjanpitäjäsi ja palkanlaskijasi voi työssään hyvin. Tämä heijastuu asiakkaille asti loistavana palveluna. Näin kaikki voittavat.

Asiakkaamme arvostavat eniten Priima Yrityslaskennassa ystävällistä asiakaspalvelua (87 %), sujuvia kirjanpidon ja palkanlaskennan peruspalveluita (70 %) ja palvelun nopeutta (59 %). Neuvontaa, sähköisiä ratkaisuja ja hintaa pidetään myös tärkeänä, mutta selkeästi tilitoimistolta toivotaan aktiivista ja itsenäistä otetta, joka vapauttaa asiakkaiden ajan rutiinitehtävistä ja lakisääteisistä toimista varsinaisen ydinbisneksen pyörittämiseen. Tämän haluamme mahdollistaa asiakkaillemme sujuvasti myös jatkossa.

Uusimmassa kyselyssä saimme myös ilahduttavan paljon avoimia kommentteja, joiden avulla voimme edelleen kehittää palveluamme. Yhdessä kommentissa kaivattiin aikoja, jolloin meitä tapasi myös livenä kasvotusten. Tätä myös me kovasti jo kaipaamme! Toivottavasti vuosi 2022 mahdollistaa jo terveysturvalliset tapaamiset eri puolella Suomea.

Kaiken kaikkiaan näistä tuloksista voi olla erittäin iloinen ja tästä on hyvä jatkaa jatkuvaa kehittymistä.

 

Tutustu palkkapalveluumme

 

Tutustu kirjanpitopalveluumme

 

 

Kiinnostaisiko myös aiempi blogimme sinua?
Tilitoimisto Priima Yrityslaskenta: 5 faktaa meistä

 

Takaisin blogiin