Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Asiakkaat kertovat: Kokemuksia tilitoimisto Priima Yrityslaskennasta

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

11.1.2021 9:09

Asiakkaat kertovat: Kokemuksia tilitoimisto Priima Yrityslaskennasta

 

NPS-arvomme on huikeat 85!

NPS-arvo (Net Promoter score) vastaa tiivistettynä kysymykseen "kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua/tuotteita toisille?" NPS kertoo siis sen, mitä yrityksestä ajatellaan. Neutraali nollatulos kertoo sen, että puolet suosittelivat ja puolet eivät. Yli 70 pistettä saaneiden yritysten tulos on maailmanluokkaa. Tilitoimisto Priima Yrityslaskennan NPS on huikeat 85! (Lue lisää NPS:stä.)

 

Kokonaisarvosanamme on 4,6 / 5

Asiakastyytyväisyys­kyselyssä pyydämme asiakkaitamme arvioimaan tarkemmin erilaisia palveluamme koskevia väittämiä. Väittämistä laskettu kokonais­arvosanamme on loistavat 4,6 / 5. Tässä vielä avattuna tarkemmin tulokset: Palvelumme on...

luotettavaa 4,8
laadukasta 4,8
ystävällistä 4,8
joustavaa 4,7
aikataulussa pysyvää 4,7
osaavaa 4,6
yhteydenpidon määrä on riittävää 4,6
huolellista 4,5
ammattitaitoista 4,5
tavoitettavissa 4,5
aktiivista 4,4
informatiivista 4,3
avointa 4,3
palvelupyyntöihin vastataa nopeasti 4,3

 

Vielä on siis tehtävää! Olemme kuitenkin erittäin ylpeitä asiantuntijoistamme, sillä jokainen väittämä sai yli 4 menevän arvon, mikä on erinomaista! Teemme tietoisia panostuksia asiakaspalveluumme ja korkeaan palvelutasoomme. Uskomme, että nämä ovat seurausta työntekijöidemme hyvinvoinnista. Kaikki lähtee yrityksemme arvopohjan mukaan siitä, että oma kirjanpitäjäsi ja palkanlaskijasi voi työssään hyvin. Tämä heijastuu asiakkaille asti loistavana palveluna. Näin kaikki voittavat.

Asiakkaamme arvostavat eniten Priima Yrityslaskennassa ystävällistä asiakaspalvelua (93 %), sujuvia kirjanpidon ja palkanlaskennan peruspalveluita (85 %) ja palvelun nopeutta (74 %). Neuvontaa, sähköisiä ratkaisuja ja hintaa pidetään myös tärkeänä, mutta selkeästi tilitoimistolta toivotaan aktiivista ja itsenäistä otetta, joka vapauttaa asiakkaiden ajan rutiinitehtävistä ja lakisääteisistä toimista varsinaisen ydinbisneksen pyörittämiseen. Tämän haluamme mahdollistaa asiakkaillemme sujuvasti myös jatkossa.

Kaiken kaikkiaan olimme pystyneet nostaman merkittävästi niin NPS-arvoamme kuin kokonaisarvosanaa. Jatketaan kehitystä!

 

Tutustu palkkapalveluumme

 

Tutustu kirjanpitopalveluumme

 

 

Kiinnostaisiko myös aiempi blogimme sinua?
Tilitoimisto Priima Yrityslaskenta: 5 faktaa meistä

 

Takaisin blogiin