Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Priiman asiakastyytyväisyyskyselyssä tänäkin vuonna erinomaiset tulokset

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

20.12.2023 10:43

Priiman asiakastyytyväisyyskyselyssä tänäkin vuonna erinomaiset tulokset

Priima Yrityslaskenta haluaa lämpimästi kiittää kaikkia asiakastyytyväisyyskyselyyn 2023 vastanneita asiakkaitamme. Meille on äärimmäisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Teidän palautteenne on meille erittäin arvokasta, kiitos!

Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua ja tulemme jatkossakin kehittämään toimintaamme vastaamaan asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin.

Kokonaisarvosanamme 4,4

Asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä Priima Yrityslaskennan palveluihin. Kokonaisarvosanamme oli loistava 4,4 / 5

 

Asiakkaamme arvostavat erityisesti henkilöstön ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, joustavuutta, palvelun nopeutta, luotettavuutta ja asiantuntemusta. Asiakkaat ovat myös tyytyväisiä yrityksemme tarjoamiin palveluihin ja niiden soveltuvuuteen omiin tarpeisiin.

Tässä saamiamme muutamia vapaamuotoisia kommentteja:

”Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu”

”Asiakaspalvelu on priimaa ”

”Henkilöstö on aina ystävällistä ja auttaa mielellään kaikissa kysymyksissä”

” On ihanaa saada kehitysehdotuksia, jossa säästyy asiakkaan ja asiantuntijan aikaa”

”nimetyt vastuuhenkilöt on helppo saada kiinni ja asioihin reagoidaan nopeasti”

”Priima Yrityslaskenta on luotettava kumppani, jossa asiat hoituvat ajallaan ja oikein”

”Priima Yrityslaskenta on asiantunteva tilitoimisto, joka tarjoaa ajankohtaista ja laadukasta tietoa ”

NPS-arvomme on 75

NPS-arvo (Net Promoter score) vastaa tiivistettynä kysymykseen "kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua/tuotteita toisille?" NPS kertoo siis sen, mitä yrityksestä ajatellaan. Neutraali nollatulos kertoo sen, että puolet suosittelivat ja puolet eivät. Yli 70 pistettä saaneiden yritysten tulos on maailmanluokkaa. Tilitoimisto Priima Yrityslaskennan NPS on huikeat 75(Lue lisää NPS:stä.)

Kyselyn tulokset ovat meille suuri motivaatio jatkaa hyvää työtä

Kysyimme myös, millaisia toiveita asiakkaillamme on palveluihimme, mitä haluttaisiin lisää ja millaisia muutoksia asiakkaat kaipaavat. Meiltä toivottiin lisää tapahtumia/webinaareja lakimuutoksista, ajankohtaisista muutoksista ja asioista taloushallinnossa, palkanlaskennassa ja HR:ssä. Vuosittaisten asiakastapaamisen järjestäminen jatkossakin nousi myös tärkeänä asiana esille. Osa asiakkaista kaipaa enemmän yhteistä taloussuunnittelua ja esimerkiksi neuvoja verotusta koskevista asioista. Tämä on erittäin hyvä muistutus meille siitä, että vaikka seuraamme asiakkaidemme vero- ja muita talousasioita säännöllisesti muistamme kertoa asioista myös ääneen asiakkaillemme.

Olemme erittäin kiitollisia saamistamme muutostoiveista, kehitysideoista. Tarkastelemme ne yksityiskohtaisesti ja kehitämme palveluitamme toiveiden mukaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Olemme erittäin ylpeitä asiantuntijoistamme

Teemme tietoisia panostuksia asiakaspalveluumme ja korkeaan palvelutasoomme. Uskomme, että nämä ovat seurausta työntekijöidemme hyvinvoinnista. Kaikki lähtee yrityksemme arvopohjan mukaan siitä, että oma kirjanpitäjäsi ja palkanlaskijasi voi työssään hyvin. Tämä heijastuu asiakkaille asti loistavana palveluna. Tämän syksyn 2023 henkilöstötyytyväisyykyselyn tulos on 4,4 / 5 ja NPS arvo 77.

Kaiken kaikkiaan olemme hyvin iloisia näistä tuloksista ja tästä on hyvä jatkaa jatkuvaa kehittymistä.

Kiitos asiakkaamme kuluneesta vuodesta 2023!

 

Takaisin blogiin