Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia 2017 – Asiakaspalvelu Priima Yrityslaskennan vahvuutena

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

6.2.2018 8:11

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia 2017 – Asiakaspalvelu Priima Yrityslaskennan vahvuutena

Priima Yrityslaskennassa toteutettiin viimeisin asiakastyytyväisyyskysely vuoden 2017 lopussa. Kyselyn tulosten perusteella Priima Yrityslaskennan ehdoton vahvuus on asiakaspalvelu. Asiakaspalaute on meille erittäin tärkeää. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien avulla kehitämme edelleen tilitoimiston palvelujamme.

Palvelualtis henkilöstö saa kiitosta asiakkailta

Asiakaspalveluhenkilöstön palvelualttius, osaaminen, nopea reagointi ja luotettavuus saivat kyselyn parhaimmat arvosanat. Kyselyn mukaan arvosanat ovat parantuneet viime vuoteen verrattuna.

Kokemuksia Priima Yrityslaskennasta.jpg

  

Mitä asiakkaamme sanoivat meistä?

Kaiken kaikkiaan positiivinen näkemys yhteistyöstä.

Olen erittäin tyytyväinen yhteistyöhön.

Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu, omat yhteyshenkilöt. Hyvät yhteydenpitokanavat.

On ilo työskennellä, kun voi luottaa, että asiat hoituvat.

Tämän vuoden tulokset olivat erittäin kannustavia. Tulokset kertovat monin tavoin hyvin tehdystä työstä, mutta parannettavaakin toki löytyi. Saamamme suoriutumisarvioinnit palveluistamme olivat välillä 4.0 - 4.6 (asteikolla 1-5). Keskiarvoksi saimme 4,3. Yleisesti ottaen asiakkaamme ovat siis hyvin tyytyväisiä yhteistyöhömme ja moni myös suosittelisi meitä mielellään (4.0).

Priima yrityslaskenta asiakaspalvelu.png


Kaiken kaikkiaan asiakastyytyväisyyden tulokset on loistava uutinen, josta kiitos kuuluu tietysti koko asiakaslähtöiselle Priima-tiimille!

 

Henkilökohtainen- ja kasvollinen palvelu

Asiakkaamme mainitsivat henkilökohtaisen tuen ja -asiakaspalvelun yhtenä tärkeimmistä ja onnistuneista piirteistä. Tämä palaute on hieno osoitus siitä, että olemme onnistuneet tässä.

Henkilökohtainen asiakaspalvelu muodostuu mm. seuraavista asioista:

  • Rehellisyys ja avoimuus asiakasta kohtaan
  • Asiakaspalvelua omalla nimellä, tutustu asiantuntijoihimme
  • Palvelupyyntöihin reagoidaan nopeasti
  • Ylitämme asiakkaiden odotukset uudistumalla
  • Erinomainen asiakaskokemus

 

Oma tilitoimisto asiakkaan liiketoiminnan kehittäjänä

Kysyimme myös mitä palveluita asiakkaamme haluavat käyttää perinteisten tilitoimistopalveluiden lisäksi. Vastauksista ilmeni, että yritykset tarvitsevat apua liiketoiminnan kehittämiseen liittyviin kysymyksiin. Yhä useampi tarvitsee ulkopuolista konsultointia ja osaamista yrityksen avainlukujen ja tilinpäätöksen tulkitsemisessa. Useat yritykset haluavat saada raportoinnin kautta reaaliaikaista ja ymmärrettävää tietoa yrityksen tilasta päätöksenteon tueksi.

Kyselyssä tulleet vastaukset kertovat, että Priima Yrityslaskennan kehittäminen on suunnattu oikeisiin asioihin. Asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisessä tilitoimiston talous- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijat tukevat yrityksiä ja yrittäjiä konsultoimalla ja opastamalla. Tutustu Priima Yrityslaskennan liiketoiminnan neuvontapalveluihin.

 

Kohti parempaa asiakaskokemusta

Haluamme kiittää kaikkia vastaajia palautteesta, ideoista ja luottamuksesta. Saimme paljon arvokasta tietoa, jonka avulla voimme jatkaa edelleen tilitoimistopalvelujemme kehittämistä.

Asiakaspalaute on meille erittäin tärkeää. Arvostamme asiakkaidemme palautteen antamiseen käyttämää aikaa ja vaivaa. Palauteen avulla voimme arvioida, kuinka onnistuimme odotuksiin verrattuna ja voimme kehittää toimintojamme.

Lisätietoja kyselystä antaa Riitta Jaskari, riitta.jaskari@priimalaskenta.fi

 

Tilaa uusimmat blogiartikkelit itsellesi ja saat kuukausittaisen koosteen sähköpostiisi:

Tilaa uusimmat blogiartikkelit sähköpostiisi

Takaisin blogiin