• Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia 2017 – Asiakaspalvelu Priima Yrityslaskennan vahvuutena
06.02.2018

Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia 2017 – Asiakaspalvelu Priima Yrityslaskennan vahvuutena

Priima Yrityslaskennassa toteutettiin viimeisin asiakastyytyväisyyskysely vuoden 2017 lopussa. Kyselyn tulosten perusteella Priima Yrityslaskennan ehdoton vahvuus on asiakaspalvelu. Asiakaspalaute on meille erittäin tärkeää. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien avulla kehitämme edelleen tilitoimiston palvelujamme.
 
Lue koko juttu tästä
 
Kaikkien asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme illallislahjakortin. Arpaonni suosi tällä kertaa Marja Kleimolaa. Marja työskentelee Seinäjokelaisen mainostoimisto BSTR:n konttoripäällikkönä. Onnittelut arpavoitosta!
 
marja kleimola, konttoripäällikkö.jpg
Marja Kleimola
 
Takaisin uutisiin