Vieraile ATL-Rakennushuolto Oy:n verkkosivuilla

    Sari Lönnqvist on toiminut yrittäjänä ATL-Rakennushuollossa noin kymmenen vuoden ajan. Sarin toimenkuvaan kuuluu muun muassa yrityksen taloushallinto ja henkilöstöasiat.

     

    Uuden taloushallintokumppanin löytäminen

    Konsernin taloushallintokumppanin vaihtaminen oli ajankohtaista, kun asiat eivät aiemman tilitoimiston kanssa hoituneet toivotulla tavalla. Lönnqvistit kartoittivat yhdessä eri toimijoita, joista yhdeksi potentiaaliseksi vaihtoehdoksi nousi Priima Yrityslaskenta Oy.

    "Tarjouskierroksen aikana Priima osoitti olevansa meistä aidosti kiinnostunut ja vaikutti luotettavalta. Priimalla selvästi haluttiin tehdä töitä asiakkaan eteen. Ensimmäisessä tapaamisessamme tunnelma oli avoin, tekijöistä välittyi rehellisyys ja asiakkaan toiveista oltiin kiinnostuneita”.

    ATL käyttää toiminnanohjauksessaan ja taloushallinnossaan Jydacomia, joka on yleinen rakennusalan toiminnanohjausjärjestelmä. Jydacom oli ohjelmistona Priimalle uusi tuttavuus, eteläpohjalainen varma ote uuden opetteluun loi kuitenkin Lönnqvisteille luottavaisen tunnelman.

    Priimalla oltiin kiinnostuneita siitä, millaisia kipukohtia aiempien toimistojen kanssa on ollut ja miten näitä voitaisiin jatkossa välttää. Aiempien tilitoimistojen kanssa yhteydenpito on ollut hankalaa, eikä asiakasta ole uskallettu kyseenalaistaa.

    ”Haimme vaihdolla kumppanuutta sellaisen toimijan kanssa, jonka kanssa toimintaa voidaan kehittää yhdessä”.

     

    Yhteistyön ensimmäinen vuosi

    Priima Yrityslaskenta on huolehtinut ATL:n talous- ja palkkahallinnosta nyt noin vuoden ajan. Ennen aloitusta suunniteltiin mahdollisimman saumatonta siirtymää, mikä sujuikin mutkattomasti ja nopeasti. Palkanlaskenta on ATL-Rakennushuollolle työnantajana korkea prioriteetti. Yrittäjät iloitsevat, että palkat on maksettu ajallaan ja oikein laskettuna.

    Lönnqvist kertoo, että priimalaisista huokuu proaktiivisuus ja ohjaava ote siihen, että asiat tehdään oikein.

    ”Yhteistyö on sujunut mallikkaasti. Priiman toiminta on arjessa käytännönläheistä ja kantaaottavaa. Asiakastyytyväisyyttä ei haeta sillä, että ollaan asiakkaan kanssa samaa mieltä, vaan sillä että asiat pyritään hoitamaan oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla.”

    Tilitoimistolta Lönnqvist toivoo arjessa konsultoivaa roolia ja haluaa luottaa siihen, että asiantuntijat ymmärtävät mikä on asiakkaalle parhaaksi.

     

    Aktiivinen viestintä ja nopea yhteys

    Kun apua on tarvittu, on yhteys saatu helposti. Vaikka nimetyt yhteyshenkilöt olisivatkin varattuja, on varahenkilöltä saatu apua nopeasti.

    ”Priimalaisista välittyy jämptiys ja selkeys. Jos jotain puuttuu, niin sen perään kyllä kysellään, eikä jäädä turhia odottelemaan.”

    Erityisesti Lönnqvist on tyytyväinen siihen, että Priima Yrityslaskentaan saa nopeasti yhteyden puhelimitse ja puhelimeen vastaa aina ihminen. Jos tulee hätä, niin asia saadaan hoitoon heti.

     

    ”Suosittelen Priimaa ensisijaisesti siksi, että asiakas otetaan tosissaan. Tunnen, että olemme hyvissä käsissä. Toiminta on mutkatonta, maanläheistä ja tehokasta. Perheyritys on perheyrittäjälle myös arvomaailmaltaan mieluinen kumppani. Priima Yrityslaskennan asiakkaana huomaan, että olemme tärkeitä. Suuret toimijat eivät ole tässä onnistuneet.”

    Sari Lönnqvist | yrittäjä | ATL-Rakennushuolto Oy

    Etusivu

     

     

     

     

    Etsinnässä sopiva tilitoimisto?

    Täytä viereinen lomake ja tiedämme olla sinuun yhteydessä.

    Tietosuoja