Asiakasyrityksen asiat hoidetaan kuin kyseessä olisi oma yritys
BSTR:ssa talous- ja palkkahallinnon prosessit haluttiin päivittää tähän päivään, sillä vanhat toimintatavat koettiin kankeiksi. Kehitysprojektin aikana BSTR:lla ihastuttiin Priima Yrityslaskennan nykyaikaisuuteen ja Priima valittiin BSTR:n uudeksi tilitoimistokumppaniksi.
- Kirjanpitäjämme kanssa jutellessa asiat tuntuvat selkeiltä ja yksinkertaisilta. Talousluvut näkee ikään kuin kirkkaammin ja syntyy ahaa-elämyksiä. Jos jonain kuukautena kaipaan enemmän konsultatiivista taloushallinnon läpikäyntiä, onnistuu tämä joustavasti, kertoo toimitusjohtaja Tero Luoma ja jatkaa:
- Yhteistyömme arjessa on tiivistä. On hienoa kuinka asian päällä Priimassa aina ollaan. Kun esimerkiksi soitan Priimaan yllättäen, kirjanpitäjämme ja palkanlaskijamme muistavat uskomattomalla tavalla asiakkuuksien joukosta juuri meidän yrityksemme tilanteen. Priiman asiantuntijat tuntuvat todella välittävän asiakkaista. Minulla on tunne, että toimimme yhdessä yrityksemme parhaaksi.
Työkavereita yli yritysrajojen
Koska BSTR on markkinointitoimisto, toimii suurin osa työntekijöistä luovalla alalla. Luoma onkin saanut Priimasta itselleen työkaverin taloushallinnon ja palkka-asioiden hoitamiseen:
- Koen saavani Priimasta kollegiaalista sparrausta. Taloushallinto-ohjelman yhteiskäyttö sujuu todella hyvin. He jaksavat nopeasti, ystävällisesti ja selkeästi palvella yritystämme. Luottamus on kohdallaan ja henkilökemiat toimivat loistavasti. Asiat hoituvat hyvässä hengessä keskustellen. Arvostan myös sitä, että Priimasta aktiivisesti muistutellaan, jos jotkut toimet vaativat minulta huomiota.
- Parasta talous- ja palkkahallinnon ulkoistamisessa on kustannustehokkuus, turvalliset varahenkilöjärjestelyt ja se, että Priimassa osaaminen on aina ajan tasalla, päättää Tero Luoma.