Skip to content

Paperplast on tyytyväinen tilitoimistoasiakas

Paperplast tarjoaa fysio-, hoiva- ja puhtaanapitotuotteet niin ammattilaisille, yrityksille kuin kuluttajille. Tehtaanmyymälä palvelee Mäntässä ja verkkokauppa valtakunnallisesti koko Suomessa.

paperplast

Paperplast päivitti toiminnanohjausjärjestelmänsä ja samalla tilitoimiston vaihto tuli ajankohtaisesti. Aiemmalla tilitoimistolla oli käytössä toinen ohjelmisto ja he halusivat keskittyä sen käyttämiseen. Paperplastin uuden toiminnanohjausjärjestelmän osaavaa tilitoimistoa oli haastava löytää, mutta onneksi Priima Yrityslaskentaa suositeltiin yritykselle.

- Ajatuksenamme oli löytää vahva järjestelmäosaaja, jolle voisimme ulkoistaa sekä kirjanpidon että palkanlaskennan. Jätimme Priimalle kyselyn tilitoimistopalveluista ja meihin otettiinkin yhteyttä heti. Jo aloituspalaverissa minulle tuli varma olo siitä, että Priima hoitaa tehtävänsä ja työnsä loistavalla asiakaspalvelulla. Sovimme jatkopalaverin toimipisteellemme ja Priimasta meitä matkustivat tapaamaan palvelupäällikkö, kirjanpitäjä ja palkanlaskija. Tämä miellyttävä tapaaminen vahvisti entisestään, että Priiman tilitoimistopalvelut ovat oikea valinta meille. Yrityksemme vastaanotto ja haltuunotto sujui Priimalta loistavasti jättäen meille tyytyväisen, hyvän ja varman olon tilitoimiston valinnasta, kuvaa Paperplastin yrittäjä Henry Kouvonen.

 

Onnistunut tilitoimiston valinta näkyy sujuvana arkena

- Palkanlaskijamme ja kirjanpitäjämme vastaavat heti yhteydenottoihimme. Vastausnopeus on meille tärkeää. Kun kommunikointi toimii ripeästi, on turha epävarmuus tiessään, eikä tarvitse empiä, hoidetaanko asiaa tai ovatko viestit menneet perille. Priiman kanssa nämä murheet ovat poissa. Tilitoimistopalvelut toimivat erinomaisesti! kertoo Kouvonen.

Priiman toimesta ensimmäinen tilinpäätös on myös nyt tehty. Kouvosen mukaan tilinpäätös sujui "viimeisen päälle". Paperplastilla ollaan tyytyväisiä siihen, että koko vuosi saatiin koottua pakettiin hienosti.

- Muista tilitoimistoista Priiman erottaa kokonaisuuden hallinta. Asiakkaalle päin huokuu se, kuinka Priimassa asiantuntijat kouluttautuvat jatkuvasti ja ylläpitävät omaa osaamistaan. Tilitoimiston tulee pysyä perillä lakisääteisistä asioista ja muutoksista. Priimassa ollaan ajan tasalla, korostaa Kouvonen ja jatkaa:

- Olen päivittäin yhteyksissä Priimaan ja heidän apunsa on 10 pisteen arvoinen. En osaa tarpeeksi kiittää, kuinka hyvin meidän asiamme hoidetaan. Olen välillä aivan ihmetyksissä, miten Priiman asiantuntijat ovat ottaneet työnsä haltuun ja millaisella pieteetillä! Priima on yhteistyökumppani parhaasta päästä.

Jaa artikkeli:

Lisää aiheeseen liittyviä artikkeleita