Kun asiakas ei maksa laskua

Yrityksen laskutus on oleellinen osa kassanhallintaa. Jos laskutus ”laahaa” tai ei ole oikea-aikaista aiheuttaa se ongelmia yrityksen omien laskun – ja palkkojen maksamiseen.

Myyntisaatavia kannattaa seurata jatkuvasti ja erääntyneisiin laskuihin reagoida nopeasti.

Webinaarissa kuulet

  • Miten toimia, kun asiakas ei maksa laskua
  • Milloin on aika ottaa perintäyhtiö ”käyttöön”
  • Miten perintäprosessi etenee
  • Perintälaki muuttui 1.5.2022 pysyvästi, mitä muutoksia uusi perintälaki toi tullessaan

Tilaa webinaaritallenne viereisellä lomakkeella.


Juha Järvinen ja MinnaWebinaarissa asiantuntijana Juha Järvinen Perintäritarit Oy
Myynti- ja markkinointijohtaja, yrittäjä.
Juontajana toimii myyntipäällikkö Minna Mård.



 

Tietosuoja