Kun asiakas ei maksa laskua
Yrityksen laskutus on oleellinen osa kassanhallintaa. Jos laskutus ”laahaa” tai ei ole oikea-aikaista aiheuttaa se ongelmia yrityksen omien laskun – ja palkkojen maksamiseen.
Myyntisaatavia kannattaa seurata jatkuvasti ja erääntyneisiin laskuihin reagoida nopeasti.
Webinaarissa kuulet
- Miten toimia, kun asiakas ei maksa laskua
- Milloin on aika ottaa perintäyhtiö ”käyttöön”
- Miten perintäprosessi etenee
- Perintälaki muuttui 1.5.2022 pysyvästi, mitä muutoksia uusi perintälaki toi tullessaan
Tilaa webinaaritallenne viereisellä lomakkeella.
Webinaarissa asiantuntijana Juha Järvinen Perintäritarit Oy
Myynti- ja markkinointijohtaja, yrittäjä.
Juontajana toimii myyntipäällikkö Minna Mård.