Ilmoittaudu mukaan!

Tämä webinaari on sinulle, joka haluat, että palkanlaskennan prosessi ei tuhlaa omaa aikaasi, mutta se toimii kaikkien osapuolten kannalta tehokkaasti.

Palkanlaskenta linkittyy vahvasti useaan osa-alueeseen, kuten työajanseurantaan, henkilöstöhallintoon, kirjanpitoon, matka- ja kululaskutukseen... Mistä lähteä liikkeelle palkkaprosessin kehittämisessä, jos aika ja resurssit eivät riitä kaikkeen?

Maksuton webinaari järjestetään torstaina 1.10. klo 9.00-9.45. Mikäli ajankohta ei sovi sinulle, osallistu silti ja saat tallenteen itsellesi.

 

Toimiva palkkaprosessi tarjoaa sinulle mm.

  • ajantasaista tietoa yrityksen kulurakenteista
  • helposti nähtävät, reaaliaikaiset raportit
  • vaivattoman tavan noudattaa ja seurata lakisääteisiä asioita, kuten työajanseurantaa

Vinkki heti alkuun: Nykyaikaisen palkka-aineiston tekeminen hyödyntää nopeasti käyttöönotettavaa automaatiota ja asiantuntijaosaamista. Aineiston oikeellisuus on paras kustannustehokkuutta lisäävä tekijä!

 

anna ja essi

Webinaarin asiantuntijoina toimivat liiketoimintajohtaja ja palkanlaskennan kehittämisen parissa jo vuosia toiminut Anna Koivula sekä nykyaikaisten työajanhallintaratkaisuiden sovelluasiantuntija Essi Pyylampi.

Nämä naiset menevät käytäntö ja selkeys edellä!

Tietosuoja