Tilitoimisto Seinäjoki - Tietoa taloushallinnosta blogissa

Asiakkaiden kokemuksia tilitoimisto Priima Yrityslaskennasta 2022

Kirjoittanut Anna Koivula | 5.1.2023 10:36

 

Asiakastyytyväisyys 2022

Kiitos asiakkaillemme, kun vastasitte asiakastyytyväisyyskyyselyymme. Meille palveluiden kehittäminen on tärkeää, haluamme palvelella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, Priiman arvojen mukaisesti; tilitoimistopalvelua ihmiseltä ihmiselle. Olemme analysoineet tulokset, nöyrästi kiittäneet, onnistumisen tunteen kokeneet sekä kehityskohtamme tarkastelleet. Käydään tässä blogikirjoituksessa hieman tuloksia yhdessä läpi. 

 

Priiman palvelut kokonaisuutena

Asiakastyytyväisyyskyselyn kokonaisarvosanamme on 4,5 / 5.

Kyselyssä pyydämme asiakkaitamme myös arvioimaan tarkemmin erilaisia palveluamme koskevia väittämiä. Tässä vielä avattuna tarkemmin tulokset: Palvelumme on...

luotettavaa 4,6
laadukasta 4,6
ystävällistä 4,6
joustavaa 4,7
aikataulussa pysyvää 4,7
osaavaa 4,5
yhteydenpidon määrä on riittävää 4,4
huolellista 4,4
ammattitaitoista 4,4
tavoitettavissa 4,5
aktiivista 4,3
informatiivista 4,1
avointa 4,5
palvelupyyntöihin vastataa nopeasti 4,7

 

 

Arviointikohdassa kysyimme myös vapaita kommentteja Priiman asiakaspalvelusta ja saimme mm. nämä kommentit: 

"Asiakaspalvelu on todella hyvää kaiken puolin sekä joustavaa."

"Helppo ottaa yhteyttä ja asakkaalla on luottavainen tunne avunsaannista."

"Palvelutason laatua on selvästi mietitty ja hienosti toteutettu. Teillä on loistavat työntekijät!"

 

Olemme erittäin ylpeitä asiantuntijoistamme, sillä jokainen väittämä sai yli 4 menevän arvon, mikä on erinomaista! Teemme tietoisia panostuksia asiakaspalveluumme ja korkeaan palvelutasoomme. Uskomme, että nämä ovat seurausta työntekijöidemme hyvinvoinnista. Kaikki lähtee yrityksemme arvopohjan mukaan siitä, että oma kirjanpitäjäsi ja palkanlaskijasi voi työssään hyvin. Tämä heijastuu asiakkaille asti loistavana palveluna. 

 

Eniten asiakkaamme arvostavat

Asiakkaamme arvostavat eniten Priima Yrityslaskennassa ystävällistä asiakaspalvelua (93 %), sujuvia kirjanpidon ja palkanlaskennan peruspalveluita (68 %) ja palvelun nopeutta (68 %). 

Sähköiset tilitoimiston palvelut

Yhä enemmän asiakkaamme arvostavat sähköisiä tilitoimistopalveluita (40%). Sähköisiin palveluihin löytyi myös paljon kiinnostusta, kysyttäessä mitä palveluita asiakkaamme olisivat halukkaita laajentamaan Priiman palveluissa. Sähköiset palvelut helpottavat ja nopeuttavat rutiineja. Meille Priimassa on tärkeää sujuvoittaa asiakkaan taloushallintoa sähköisillä palveluilla. Ajanasäästön ja automaatioiden lisäksi sähköisyys on myös tietoturvallinen tapa toimia, joka on tärkeä seikka tämänpäivän muuttuvassa maailmantilanteessa. Sähköisiin palveluihin ei koskaan tarvitse ryhtyä kokonaan heti, pienin askelin ja osasähköistyksen kautta saa jo paljon hyötyjä. 

Aktiivinen ja itsenäinen tilitoimisto

Asiakkaamme pitävät tärkeänä myös sitä, että tilitoimistomme puoleen voi kääntyä myös liiketoiminnan kehittämiseen liittyvissä asioissa. Edellisen vuoden tapaan meiltä toivottiin aktiivista ja itsenäistä otetta, joka vapauttaa asiakkaiden ajan rutiinitehtävistä ja lakisääteisistä toimista varsinaisen ydinbisneksen pyörittämiseen. Tämän haluamme mahdollistaa asiakkaillemme sujuvasti myös jatkossa.

 

NPS-arvomme on 70

NPS-arvo (Net Promoter score) vastaa tiivistettynä kysymykseen "kuinka todennäköisesti suosittelisit yrityksen palvelua/tuotteita toisille?" NPS kertoo siis sen, mitä yrityksestä ajatellaan. Neutraali nollatulos kertoo sen, että puolet suosittelivat ja puolet eivät. Yli 70 pistettä saaneiden yritysten tulos on maailmanluokkaa. Tilitoimisto Priima Yrityslaskennan NPS on huikeat 70! (Lue lisää NPS:stä.)

 

Toiveita ja muutoksia palveluihin

Kysyimme myös, millaisia toiveita asiakkaillamme on palveluihimme, mitä haluttaisiin lisää ja millaisia muutoksia asiakkaat kaipaavat. Meiltä toivottiin tilaisuuksia ja juhlia, joissa kerrottaisiin ajankohtaisia asioita ja muutoksia. Asiakkaat pitivät tärkeänä vuosittaisten asiakastapaamisten järjestämisen myös jatkossa. Myös sähköisen asiakasportaalin kehittämistoive nousi kyselyssä esille. Olemme erittäin kiitollisia saadessamme muutostoiveita. Tarkastelememme ne yksityiskohtaisesti ja kehitämme palveluitamme toiveiden mukaan parhaalla mahdollisella tavalla. 

 

 

Kiitos asiakkaamme vuodesta 2022! Tästä on hyvä jatkaa yhdessä kohti uutta vuotta 2023! 

 

 

 

 

Kiinnostaisiko myös kurkistaa meidän päiväämme toimistolla? Lue blogimme:
Päivä Priiman tilitoimistolla

Kiinnostuitko Priiman palveluista? Jätä meille rohkeasti yhteydenotto tämän linkin kautta: