Priima Yrityslaskennan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Asiakkaiden kokemuksia Priima Yrityslaskennasta

 

Tilaa blogikoosteet sähköpostiisi

 

23.1.2020 9:55

Asiakkaiden kokemuksia Priima Yrityslaskennasta

Kartoitamme Priimassa asiakastyytyväisyyttä vuosittain laajemmalla kyselyllä. Kyselyn ohella on tärkeää, että arki asiakkaiden kanssa on avointa, ja keskusteluja yhteistyöstä ja sen kehittämisestä käydään tekemisen lomassa jatkuvasti. Mutta millaisia tuloksia viimeisin asiakastyytyväisyyskyselymme sai? 

Kokonaisarvosanamme on 4,2/5 ja NPS lukumme on 53

Otetaan heti alkuun kokonaisarvosanamme. Pyysimme asiakkaitamme antamaan meille kokonaisarvosanan yhteistyöstä, asiakaspalvelusta ja käyttämistään palveluista. Kokonaisarvosanamme on 4,2/5.

NPS (Net Promoter Score) kertoo tyytyväisyyden lisäksi sen, olisivatko asiakkaat valmiita suosittelemaan yritystä myös ystävilleen tai kollegoilleen. NPS-arvosana sijoittuu asteikolle -100–100. NPS:n hyvänä puolena pidetään sen vertailukelpoisuutta. Yli 0 arvosana tarkoittaa, että suurin osa asiakkaista suosittelisi yritystä. Yli 50 pistettä saaneita yrityksiä voidaan pitää erinomaisina. Priima Yrityslaskennan NPS-luku on 53.

 

Tilitoimistopalvelun kulmakivet

 

Asiakkaiden kokemuksia Priima Yrityslaskenta

Yllä olevassa taulukossa on mielestämme tasokkaan tilitoimistotoiminnan kulmakivet. Erityisesti kiitosta saavat laadukas ja ystävällinen asiakaspalvelumme, aikataulussa pysyminen ja nopea vastaaminen palvelupyyntöihin.

Kirjanpito- ja palkanlaskentapalveluissa palvelun sisällöillä on vaikea erottautua toisista palveluntarjoajista. Lakisääteisten palveluiden kohdalla soveltaminen ei niin sanotusti ole suotavaa :D Kun tuotteella ei voi erottautua, asiakaskokemuksella voi. Positiivinen palvelukokemus on Priiman ehdoton valtti. 

 

Yhteistyö Priima Yrityslaskennan kanssa

Kyselyssä pyysimme asiakkaitamme nostamaan esille neljä ominaisuutta, joita he arvostavat Priima Yrityslaskennan tuottamissa palveluissa eniten. Nämä vaihtoehdot saivat suurimman äänivyöryn:

1) ystävällinen asiakaspalvelu

2) sujuvat kirjanpidon peruspalvelut 

3) sujuvat palkanlaskennan peruspalvelut ja

4) palvelun nopeus

 

Kehityskohteita tulevaan

Pyrimme jatkossa tuomaan asiakkaillemme yhä paremmin esille kirjanpitoon, palkanlaskentaan ja henkilöstöhallintoon liittyviä työkaluja. Esimerkiksi eTaskun kuittienhallinta, sähköisen kirjanpidon mahdollisuudet ja henkilöstöhallintoa helpottavat järjestelmät tehostavat yritysten prosesseja huomattavasti. Voit kysyä vaikka heti lisää näistä mahdollisuuksista.

Kyselyn tulosten perusteella asiakkaamme pitävät asiantuntijoidemme osaamistasoa korkeana, mutta siitä huolimatta haluamme tarjota työntekijöillemme myös tulevaisuudessa monipuolisesti lisäkouluttautumismahdollisuuksia. Ylipäätään jatkamme tietoista työhyvinvointiin panostamista, sillä uskomme, että asiantuntijoidemme työhyvinvointi loistaa asiakkaille asti. Näin kaikki voittavat!

 

Olisiko näistä apua?

Alla hyödyllisiä linkkejä - voit antaa palautetta ja tutustua palveluihimme. Meiltä löytyy myös blogi palautteen antamisesta ja vastaanottamisesta.

Tutustu palkkapalveluumme

Tutustu kirjanpitopalveluumme

Tutustu yritysneuvontaan

Blogi: Palautteen antamisen ja vastaanottamisen merkitys työyhteisössä

 

Takaisin blogiin